KISAH IBU DAN VIVIX SHAKLEE

Hai gais. Assalamualaikum 😍

Hari ni cuaca nampak macam redup2 je. Memang dari pagi tadi sampai masuk kelas then keluar kelas rasa nak tidurkan diri je..

Sejuk sangatt macam dah duduk di negara orang pula. πŸ˜‹

Ok. Nampaknya kali ni mood nak memblogger datang lagi. Alhamdulillah. Bukan selalu. Maklumlah, sebagai cikgu ni kita bukan sahaja mengajar, tapi didedahkan juga pengalaman kerja2 ofis ni. Adohai.

Kali ni Farah rasa macam nak cerita tentang MY QUEEN OF MY LIFE lah.

Ye, mak kita. Dan bakal ibu mertua awak lah.. 😜😜😜 Hahahaha

Ok, Sebelum tu, farah nak bagitahu kat korang yang farah memang tak akan tunjuk muka ibu farah ni macam mana. Sebab ibu pakai niqab. Hehe

Tapi itulah, yang farah nak cerita ni tentang kelebihan ibu ni walaupun umur ibu dah meningkat tapi, ibu still nampak muda. Tambahan pula dengan perwatakan ibu yang memang menceriakan orang lain, lepastu dengan pengamalan supplemen harian, mmm muda beliau tu kalah dengan anak2nya.

IBU SAYA AMALKAN VIVIX SEJAK SETAHUN YANG LALU. 

No wonder lah kenapa orang kalau jumpa kami beranak, akan cakap ibu tu nampak macam adik beradik je dengan kitaoran anak2 ibu.

Kisah dah lama dan kitaorang pun dah biasa kalau orang asyik ulang yang sama je. Sis redha.

Ibu seorang suri rumah. Walalupun ibu hanya bekerja dirumah, pekerjaan ibu tidaklah semudah yang oran lain sangkakan bahawa pekerjaan suri rumah adalah pekerjaan paling senang.

Ibulah yang bangun paling awal.
ibulah yang menyiapkan pakaian suaminya,
ibulah yang menyiapkan sarapan,
ibulah yang memasak saerapan, lunch dan dinner.
ibulah yang membasuh, menyidah dan melipat pakaian,
ibulah yang mengemas rumah dari ruang tamu hingga ke dapur.
ibulah yang menyiram pokok2 bunga dihalaman.

Bayangkan semua tu ibu buat dalam masa satu hari non stop dan hanya berehat diwaktu malam. Oh besarnya pengorbanan seorang ibu kita kan.

tu sebab farah hadiahkan ibu farah vivix. Sebab nak bagi ibu sentiasa kuat, semangat dan cergas walaupun buat macam2 kerja rumah.

Memang lepas ibu amalkan vivix tu, ibu nampak lebih sihat. Alhamdulillah syukur ibu takde sakit2 yang serius. Biasalah ibu2 kita ni sakit sengal2 sendi kan. πŸ˜™



APA ITU VIVIX SHAKLEE ??

Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi  polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ung. 

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. 

JOM TENGOK APA PULA KEBAIKAN DAN MANFAAT VIVIX

Ok, paling best vivix shaklee ni sebenarnya dia melambatkan proses penuaan tau. Psst siapa yang suka nampak tua sebelum usia kan. So jangan tunggu lagi. Jom belanja mak ayah kita vivix shaklee. 

Antara kebaikan vivix shaklee :

πŸ’œ Membaiki sel yang rosak dengan pantas, jadi sangat sesuailah bagi mereka yang baru selesai pembedahan. 

πŸ’œ Memelihara keseluruhan kesihatan

πŸ’œ Anti Oksidan yang sangat tinggi. Awet muda na...

πŸ’œ Mengurangkan risiko kanser 

πŸ’œ Membantu pesakit diabetis

πŸ’œ Menguatkan sistem imunisasi

Dan sebenarnya amat banyak lagi kebaikan2 yang ada dalam vivix ni. Tapi paling ramai peminat vivix ni suka adalah ia awet muda. Meremajakan. 

Haih patutlah ibu farah ni tak nampak macam berumur sangat pun. Asbab amalkan supplemen ni lah. 

Jadi kalau siapa yang berminat nak hadiahkan Parents dia Vivix boleh terus dan laju2 whatsapp farah. InsyaAllah harga sangat2 special for my customer. 




Comments

Popular posts from this blog

Penantian permata pertama Mama.

Kalau aku bukan aku yang sekarang, pasti aku...